کتابخانه کانون الغدیر شهرستان آبدانان میزبان برنامه های هفته کتاب

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر آبدانان گفت: کانون تخصصی کتابخانه ای استان ایلام به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی میزبان ویژه برنامه مختلف فرهنگی و هنری در هفته کتاب در این استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،«محسن سلمانژاد» در گفت و گو با  خبرگزاری  شبستان در ایلام، اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب، برنامه های ویژه ای با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح کانون  فرهنگی و هنری الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرستان آبدانان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب به مدت یک هفته با 30 درصد تخفیف، ثبت نام رایگان جوانان و نوجوانان برای عضویت در کتابخانه در طول هفته کتاب، برگزاری نسشت تخصصی با موضوع کتاب و کتابخوانی با دعوت از اساتید و نویسندگان شهرستان آبدانان و دعوت از دانش آموزان و دانشجویان جهت بازدید از کتابخانه کانون،  دعوت از اساتید حوزه و جلسات پرسش و پاسخ از برنامه های هفته کتاب در این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان یادآور شد:  در حال حاضر کتابخانه تخصصی شهید مطهری کانون الغدیر  دارای  30 هزار جلد کتاب و  5 هزار و 700 نفر  عضو است که در طول سال پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

 

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی در طول سال، اهدای رایگان کتاب به اعضا و عموم مردم، مشارکت اعضا کانون در طرح های ملی  در حوزه کتاب و کتابخوانی را از دیگر برنامه های این کانون در طول سال در راستای فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

 

سلمانژاد در  پایان خواستار تقویت کتابخانه های مساجد و حمایت های ویژه ستاد مساجد کشور از این کتابخانه ها  در جهت جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد شد و خاطرنشان کرد: مطمئنا تجهیز کانون ها و کتابخانه های مساجد نقش مهمی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین این قشر  و تقویت بنیه دینی آنان خواهد داشت.

کد خبر 1116367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha