دانش آموزان شیروان مدال المپیاد علوم زمین را کسب کردند

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: سه دانش آموز این شهرستان مدال المپیاد علوم زمین را کسب کردند.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در این المپیاد «یاسین التماسی» مدال طلا، «مهدی زاهدی برزل آباد» مدال نقره و «امیر حسین داب» موفق به کسب مدال برنز شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: افتخار آفرینی بی نظیر و غرورآفرین دانش آموزان شیروانی در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی متوسطه (۲) در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مرحله دوم المپیادهای علمی سال با اختلاف بالا سر آمد استان شدند و برگ زرین دیگری برای دستگاه تعلیم و تربیت این  شهرستان رقم خورد.

 

شجاعی اضافه کرد: ۹ عنوان توسط  ۸ دانش آموز شیروانی در دومین مرحله پذیرفته شد که این نتیجه در طول تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه است و از ۱۱ عنوان پذیرفته شده استان ۸۱ درصد پذیرفته شدگان از این شهرستان بودند که باعث شده این شهرستان با اختلاف بالا در رتبه اول استان قرار بگیرد.

 

وی تصریح کرد: دستیابی به این موفقیت بزرگ و ارزشمند مایه مسرت و شادمانی‌ست و خدا را شاکریم که نام شیروان به واسطه این موفقیت در سطح کشور طنین انداز شد، این آمار قبولی در مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزی، قطعا آماری رقابتی در بین بهترین مدارس کشور خواهد بود چرا که قبولی شهرستان از تعدادی از استان ها نیز بیشتر است.

 

وی عنوان کرد: پیش از این، دانش آموز «ابوالفضل خوش نواز» نیز مدال برنز جغرافیا را کسب کرد.

 

اینک ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیرنظر سه هزار فرهنگیی تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 1116394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha