آموزش رشته های هنری با رویکرد تقویت مشاغل خانگی در شهرستان بروجرد

ارجمندی با اشاره به رشته های هنری در حوزه اشتغالزایی، گفت: طرح رایگان آموزش رشته‌های مختلف هنری با هدف اشتغالزایی و رونق مشاغل خانگی در شهرستان بروجرد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،‌« نادر ارجمندی» در سخنانی، اظهارداشت: این طرح باهدف توانمند سازی علاقمندان بویژه نسل جوان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: طرح رایگان آموزش رشته‌های مختلف هنری با هدف اشتغالزایی و رونق مشاغل خانگی در روستاهای این شهرستان آغاز شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: این طرح با همکاری مربیان دارای کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه های آزاد هنری تحت نظارت این اداره در سطح روستا و بخش های کمتر توسعه یافته شهرستان اجرا می شود.

 

وی اظهار داشت: متقاضیان می بایست تا ۱۵ آذرماه سال جاری برای ثبت نام اولیه در یکی از رشته‌های پیشنهادی سامانه آزمون دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://amoozesh.azmoonehonar.ir اقدام نمایند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با بیان اینکه بیش از ۴۰ رشته هنری در این سامانه جانمایی شده است، اظهار کرد: شروع دوره‌های آموزشی از ابتدای دی ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و برای تمامی هنرجویان شرکت کننده دوره گواهی شرکت صادر خواهد شد.

کد خبر 1116445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha