تندیس تنها شهید مدافع سلامت شهرستان جهرم رونمایی می شود

حجت الاسلام دستداده گفت: در آیین یادواره شهدای مدافع سلامت قطب پنج علوم پزشکی کشور، تندیس «داوود علیان» تنها شهید مدافع سلامت شهرستان جهرم رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «زین العابدین دستداده»، امروز (دوشنبه ۲۴آبان) در یک نشست خبری از برگزاری دهمین دهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم با محوریت یادواره شهدای مدافع سلامت قطب پنج کشور به میزبانی علوم پزشکی جهرم خبر داد و گفت: این برنامه نهم آذرماه در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: قطب پنج کشور شامل چهار استان فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد است که هشت دانشکاه علوم پزشکی شیراز، جهرم، فسا، لار، گراش، بندرعباس، یاسوج و بوشهر در برگزاری این یاواره سهیم هستند.

 

وی با اشاره به اینکه شخصیت ها و مسوولین ملی و استانی در این برنامه شرکت دارند، عنوان کرد: سخنرانی این یادوراه شهدا حجت الاسلام «حسین آقامیری» است که در مصلی نماز جمعه به سخنرانی می پردازد.

 

حجت الاسلام دستداده با اشاره به اینکه در این مراسم از تندیس شهید «داوود علیان»،  تنها شهید سلامت شهرستان جهرم رونمایی می شود، عنوان کرد: این تندیس به مهمان ویژه این مراسم تقدیم می شود.

 

وی اظهار کرد: همچنین با توجه به سالگرد شهادت «شهید داوود علیان» در عصر روز یادواره در شهر «قطب آباد»، مراسم گلباران قبور شهدا و ویژه برنامه گرامی داشت این شهید مدافع سلامت برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این یادواره، چندین نمایشگاه از طرف معاونت های فرهنگی و بهداشتی علوم پزشکی برپا می شود.

کد خبر 1116463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha