مهرواره طاها زمینه شناسایی استعدادهای قرآنی را در جامعه هدف فراهم می‌کند

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: برگزار مهرواره قرآنی طاها اقدام ارزشمندی است که زمینه مشارکت برای تمام اعضای خانواده‌های طلاب و روحانیون و شناسایی استعدادهای قرآنی در این جامعه هدف را فراهم کرده است.

ماموستا هاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: تلاوت قرآن در هر نقطه‌ای آرامش و رحمت الهی را به آنجا سرازیر می‌کند.

 

 

وی افزود: هرگاه در خانه و یا مسجدی قرآن تلاوت شود خدای متعال آرامش و رحمت خود را بر افراد حاضر در آن مکان نازل می‌کند.

 

 

وی از قرآن به عنوان دریای عمیق علم نام برد و گفت: هرچه انسان از نظر علمی پیشرفت می‌کند دریاهای علمی قرآن به رویش باز و آشکارتر می‌شود.

 

 

به گفته ماموستا نوری، انس با قرآن، تحقیق، پژوهش و تفکر در آیات این کتاب الهی که سراسر درس و معرفت است سعادتمندی فردی و اجتماعی را به دنبال دارد.

 

 

وی اضافه کرد:  برگزاری مهرواره قرآنی طاها اقدام ارزشمندی است که زمینه مشارکت برای تمام اعضای خانواده‌های طلاب و روحانیون و شناسایی استعدادهای قرآنی در این جامعه هدف را فراهم کرده است.

 

 

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: مشارکت حداکثری در این مسابقات انگیزه برای تداوم چنین اقدامات ارزشمند را که می‌تواند در کنار نهادینه کردن زندگی اسلامی بر مبنای قرآن استعدادهای قرآنی را هم شناسایی کند فراهم خواهد کرد.

 

 

گفتنی است؛ مهلت ثبت نام در این مسابقه تا ۲۵ آبان ماه جاری است.

 

 

 مهرواره قرآنی طاها و شعار « قرآن، کتاب زندگی» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

 

این دوره از مسابقات در رشته های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، حفظ موضوعی و سوره های منتخب، قرائت ترتیل و تقلیدی، ترجمه و مفاهیم، کتاب خوانی و صحیفه سجادیه در گروه های سنی مختلف برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1116530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha