جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در اداره کل برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین شمس فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل و سایر اعضاء این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام و المسلمین امیر شمس ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور اعضای شورا در جلسات مستمر بسیج، پیشاپیش فرارسیدن هفته بسیج را تبریک و تهنیت گفت و بر برگزاری هرچه بهتر مراسمات ویژه  این هفته تأکید نمود.

وی در ادامه به نقش و جایگاه بالا و تأثیرگذار بسیج در پیشبرد اهداف اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و خواستار ارائه برنامه های مرتبط توسط اعضاء، جهت بررسی و اجرا در هفته بسیج گردید .

حجت الاسلام و المسلمین امیر شمس در ادامه از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مورخ 26 آبان ماه جاری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رؤسای ادارات و  بسیجیان فعال استان تهران خبر داد.

در این نشست اعضای حاضر به طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص هفته بسیج پرداخته و مواردی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

کد خبر 1116532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha