حماس خواستار تحرک فوری برای نجات جان اسرای فلسطینی شد

حماس با تاکید بر خطرناک بودن ادامه اعتصاب غذای اسرای فلسطینی خواستار تحرک فوری برای نجات جان

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که ادامه اعتصاب غذای 5 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و اعتصاب غذای اسیر کاید الفسفوس برای 123امین روز متوالی در حالی که شرایط بسیار خطرناکی دارد، ضرورت مداخله فوری برای نجات جان آنان و واداشتن رژيم صهيونیستی به موافقت با خواسته‌های این اسرا و پایان دادن به رنج و محنت‌های آنان را می‌رساند.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس شامگاه امروز یکشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که اسرای قهرمان فلسطینی قادر به مقاومت و پایداری اسطوره‌ای در مقابله با حکم ظالمانه بازداشت موقت در زندان‌های رژیم صهیونیستی و پیروزی بر سازمان زندان‌های صهیونیستی هستند.
 
وی بر همبستگی جنبش متبوعش با اسرای فلسطینی و حمایت از خواسته‌های آنان تاکید کرد و گفت سازمان زندان‌های صهیونیستی چاره‌ای جز تن دادن به خواسته‌های اسرا ندارد.
لازم به ذکر است که 5 اسیر فلسطینی همچنان در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند و وضعیت سلامت آنان روز به روز بدتر می شود و هر لحظه احتمال دارد به شهادت برسند.
 
اسامی این 5 اسیر به این شرح است: کاید الفسفوس 123 روز اعتصاب غذا، علاء الاعرج 99 روز اعتصاب غذا، هشام ابو هواش 90 روز اعتصاب غذا، لؤی الاشقر 35 روز اعتصاب غذا و عیاد الهریمی 53 روز اعتصاب غذا.
 
کد خبر 1116538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha