طراحی QR کد برای ۱۲۰ هزار مشترک صندوق صدقات در قزوین

فرهادی گفت: برای ۱۲۰ هزار مشترک صندوق صدقات در استان قزوین QR کد طراحی شده که در حال نصب روی صندوق های صدقات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فرزاد فرهادی» در مراسم رونمایی از طرح پرداخت صدقه آسان با استفاده از QR کد که امروز (دوشنبه ۲۴ آبان) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد، بیان کرد: امسال فرایند پرداخت صدقه با استفاده از QR کد کلید خورده و استان قزوین هم در این امر پیشتاز است و سامانه ای را برای این منظور طراحی کرده است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: برای دریافت این نرم افزار لازم است عدد یک به سامانه ۱۰۰۰۳۰۰۰۰۳۳۸۰۸ پیامک شود و سپس لینک دانلود اپلیکیشن برای فرد ارسال می شود.

 

وی عنوان کرد: افراد از این طریق به راحتی می توانند صدقه خود را پرداخت کنند و با این نرم افزار دیگر نیاز نیست هر بار QR کد اسکن شود.

 

فرهادی تصریح کرد: با این روش مراجعات به درب منازل مردم و مغازه ها کاهش می یابد و صدقات هم در اسرع وقت واریز و برای نیازمندان هزینه می شود و این امر سبب شده هزینه اجرایی برای جمع آوری صدقات در کمیته امداد کاهش یافته و مردم می توانند به راحتی و به سرعت صدقات خود را پرداخت کنند.  

 

وی خاطر نشان کرد: برای ۱۲۰ هزار مشترک صندوق صدقات QR کد طراح شده که در حال نصب روی صندوق های صدقه هستیم که امیدواریم با این کار تعداد مشترکان ۲ برابر افزایش یابد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: این طرح سبب شده مشکلات منابع انسانی کاهش یابد و از این نیروی انسانی می توانیم در سایر حوزه ها استفاده کنیم.

 

کد خبر 1116554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha