رویکرد اصلی بهزیستی توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی است

سعید فریور گفت: بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی از ابتدای سالجاری تاکنون در بین مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان توزیع شده است.

«سعید فریور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: بسته های معیشتی تهیه شده در راستای اهداف سازمانی و منویات رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط کرونایی امسال از سوی این نهاد حمایتی با کمک و یاری موسسات خیریه، خیران و سپاه استان توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: ارزش ریالی بسته های معیشتی توزیع شده ۱۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

وی ادامه داد: بسته های معیشتی توزیع شده شامل کالاهای ضروری از جمله برنج، روغن، ماکارونی ، رب، قند، آبلیمو و سویا به ارزش هر بسته چهار هزار و ۵۰۰ ریال است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی، توانمندسازی مددجویان زیر پوشش بهزیستی را از رویکردهای اصلی این نهاد حمایتی عنوان کرد و گفت: تلاش می شود برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های این سازمان در حوزه های مختلف از جمله در بحث ایجاد اشتغال با استفاده از پرداخت تسهیلات به شکل مطلوب استفاده شود.

گفتنی است، در راستای کمک به خانواده های تحت پوشش و مددجویان آسیب دیده از شرایط کرونایی بهزیستی استان، ۱۱ میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به ازای هر خانوار ساکن در مرکز استان ۶۰ میلیون ریال ، سایر شهرها ۴۸ میلیون ریال و روستا و حاشیه شهر ۲۴ میلیون ریال امسال پرداخت شده است

کد خبر 1116577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha