برگزاری مراسم جشن کتاب و رونمایی چهار اثر از مولفان شهرستان درگزین

معصومی گفت: مراسم جشن کتاب و رونمایی چهار اثر از مولفان در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان درگزین برگزار شد .

«الهام معصومی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مراسم جشن کتاب و رونمایی از کتاب و تجلیل از فعالان عرصه کتابخوانی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی شهرستان درگزین با حضور مسئولان و جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگی در سالن اجتماعات علامه دهخدا قروه درگزین برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان افزود: در این مراسم از کتاب درمان اعتیاد و افسردگی و اضطراب به قلم «پرویز خرقانی» کتابهای نغمه های کبود و دود آلود ، و رقص باران در عطش جالیز به قلم «رضا علی بهرامی رشید»(2کتاب) و کتاب کندیمیز نقیلی به قلم« احمد صلاحی» و خانم «مهناز مقیمی »رونمایی شد.

 

 وی بیان کرد: این دومین مراسم رسمی رونمایی کتاب در شهرستان درگزین است که تا کنون 9 اثر از نویسندگان بومی شهرستان درگزین رونمایی شده است در پایان این مراسم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از فعالان کتاب شهرستان درگزین تجلیل شد.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان درگزین، اجرای برنامه های مختلف هنری از جمله اجرای نمایش و برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی از برخی فعالیت های کانون های مساجد شهرستان است.

 

معصومی بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری سه شنبه های تکریم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی،برگزاری اردوی اعضای کانون و حضور در مسجد مقدس جمکرانو برگزاری کلاس های تفسیر، روخوانی و حفظ قرآن کریم از دیگر برنامه های اجرای در کانون های در مناسبت های مختلف است.

 

کد خبر 1116707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha