محدوديت‌هاي ترافيکي تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی در سنندج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای مراسم استقبال و تشییع پیکر بانو شهیده گرانقدر فاطمه اسدی را در سنندج اعلام کرد. :

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سرهنگ برزو مرادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان اظهار کرد: مسیرهای مراسم استقبال از پیکر شهیده گرانقدر فاطمه اسدی در سنندج از میدان آزادی به طرف میدان انقلاب و سپس به طرف مرقده مطهر امام‌زاده هاجره خاتون در سنندج است.

 



وی با بیان اینکه در مرکز استان تجمع اولیه مراسم در میدان آزادی بوده و مسیر مراسم نیز خیابان فردوسی، میدان انقلاب و به طرف مرقد امام‌زاده هاجره خاتون خواهد بود، گفت: در همین راستا محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مراسم اعمال خواهد شد.

 



این مقام انتظامی بیان کرد: روز سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه ممنوعیت تردد از میدان انقلاب به سمت تقاطع طالقانی و خیابان صلاح‌الدین از 9 صبح تا پایان مراسم  محدودیت ترافیکی اعمال خواهدشد.

 



رئیس پلیس راه راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از رانندگان خواست در مسیرهای اعلام شده از پارک کردن جداً خود داری کنند چون حتماً خودروها پارک شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند و همچنین از رانندگان درخواست کرد برای تردد، از مسیرهای حاشیه‌ای وجایگزین تا پایان راهپیمائی استفاده کنند.

کد خبر 1116711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha