مسابقه کتابخوانی «همسفر تا بهشت» ویژه طلاب برگزار می شود

کانون خانواده معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی مسابقه فرهنگی پژوهشی با محوریت کتاب « همسفر تا بهشت» را ویژه عموم طلاب تا ۱۰ آذر و به‌ صورت مجازی برگزار می‌ کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، کانون خانواده معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه ( مدرسه علمیه رضویه مشهد) به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مسابقه مجازی کتاب‌خوانی با محوریت کتاب « همسفر تا بهشت» اثر حجت‌الاسلام نظافت یزدی را ویژه عموم طلاب برگزار می‌کند.

 

این مسابقه در دو بخش فرهنگی و پژوهشی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش فرهنگی می‌توانند در پاسخ به سؤالاتی که از متن کتاب در سایت مدرسه رضویه به آدرس اینترنتی https://mrazavieh.ir/?p=۱۱۲۰ بارگذاری شده است، شرکت نمایند.

 

مخاطبان برای شرکت در بخش پژوهشی این مسابقه نیز می‌توانند خلاصه‌ای از کتاب را به‌ صورت تایپ‌شده، پاورپوینت، کلیپ، پادکست یا مقاله، به شناسه کاربری @razavieh۱۳۵ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

 

مهلت پاسخگویی به سؤالات در بخش فرهنگی و ارسال آثار در بخش پژوهشی این مسابقه تا ۱۰ آذر ماه اعلام‌شده است و علاقه‌مندان جهت دریافت کتاب « همسفر تا بهشت» با تخفیف ویژه می‌توانند از طریق ارسال درخواست به شناسه کاربری @rasoleeshgh در پیام‌رسان ایتا، اقدام کنند.

کد خبر 1116761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha