اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهيد «محرمعلی سورانی»

بهارلویی یانچشمه ای گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده شهيد «محرمعلی سورانی» تجلیل کردند.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده شهيد «محرمعلی سورانی» تجلیل کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: ما هر چه داریم از ایثار، گذشت و فداکاری شهدا است که امنیت و اقتدار را برای نظام به وجود آورده و توفیق خدمتگزاری را برای مسئولان فراهم کردند.

 

وی با تأکید بر اینکه هر توفیق و پیشرفتی در کشور به وجود می‌آید، مرهون خون شهدا است، افزود: پاسداشت و گرامیداشت شهدا بر همه لازم و واجب است و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در قالب آئین‌های «سه‌شنبه‌های تکریم» تلاش می‌شود تا با دیدار از خانواده‌های شهدا، ایثارگری‌ها و خاطرات شهدا را شنیده و با زندگی و حیات طیبه آ‌ن ‌ها آشنا شویم.

 

بهارلویی یانچشمه ای گفت: سه شنبه های تکریم امسال با محور تجلیل از مادران شهدا، مادران نخبه که خود توانستند فرزندان صالحی به جامعه تحویل دهند و همچنین بانوانی که علاوه بر جایگاه مادری به عنوان مدیرمسئول کانون های مساجد فعالیت دارند، برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در کانون مهرپویان همچنان ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: خانواده‌های شهدا، اسراء، مفقودین، جانبازان، خود حافظ و نگهبان ارزش فرهنگ شهادت و ایثار بوده‌اند و بعد از این نیز به یاری خدا پاسدار آن خواهند بود.

 

خاطرنشان می شود: شهید «محرمعلی سورانی» فرزند محمدباقر متولد ششم شهریور سال ۱۳۴۵ است که در تاریخ ۲۵ دی سال ۱۳۶۵ در کربلای ۶ به فیض شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1116778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha