پیوستن ۲۴هزار مشترک صدقات مازندران به طرح پرداخت صدقه از طریق کدQR

جلالی گفت: ۲۴هزار مشترک صدقات استان مازندران با پیوستن به طرح پرداخت صدقه از طریق کدQR در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.

«محمدتقی جلالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،با بیان اینکه با هدف تسریع امر پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار استان مازندران بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است، اظهار کرد:هم اکنون۲۴ هزار مشترک صدقات  به این طرح پیوستند.

 

 

رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران افزود: در تلاشیم تا پایان آذر ماه  تمامی  مشترکین به طرح QR پرداخت صدقه آسان بپیوندند.

 

 

وی با بیان اینکه مشترکین صدقات استان می توانند با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند، تصریح کرد:برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای تمامی این مشترکان کد تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

 

 

جلالی در خصوص مزایای پرداخت صدقه از طریق کد QR، عنوان کرد: تسریع در کمک رسانی به نیازمندان و امکان پرداخت صدقه در هر زمان و مکان از ویژگی‌های این نوع پرداخت است.

کد خبر 1116779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha