دانش بشری به مدد کتاب از تباه شدن مصون مانده است

شفیعیان با اشاره به اینکه دانش بشری به مدد کتاب از تباه شدن مصون مانده است،گفت: کتاب می تواند ‌آفت جهل را بزداید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۲۵ آبان) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم گفت: کتاب محصول تجربه های بشری، خلاقیت های ذهنی و آموخته های دراز مدت انسان است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم  با اشاره به اینکه دانش بشری به مدد کتاب از تباه شدن مصون مانده است، افزود: در واقع وقتی جهل و بی خبری جامعه را از پای در می آورد یا شبهات ذهن جوانان را فلج می کند، بدون شک یکی از ابزارهایی که می‌تواند آفت جهل را بزداید مطالعه است.

 

وی با بیان اینکه کتاب است که می تواند شبه های ذهنی را بزداید و ایمان و اطمینان را به قلب ها باز آورد،‌ بیان کرد: نقطه آغازین ایجاد عشق به کتاب و کتاب خوانی خانواده ها هستند و از کتاب داران می خواهم این موضوع را به خانواده انتقال دهند.

 

شفیعیان با اشاره به اهمیت کتاب و  شعار امسال هفته کتاب و کتابخوانی «جای خالی را با کتاب خوب پرکنید»، خاطرنشان کرد: این مهم با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته بیشتر احساس شد.

 

وی تعداد برنامه های این هفته را ۵۴ مورد عنوان کرد که از جمله آنان، کارگاه آموزشی هفت سطح آگاهی، نشست کتابخوان مدرسه ای، نشست کتابخوان کتابداران، مسابقه نقاشی من و کتاب و... است.

کد خبر 1116780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha