۳ هزار برنامه هفته بسیج در گیلان اجرا می شود

عبدالله پور از تدوین و اجرای ۳ هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در گیلان خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور » امروز( سه شنبه، ۲۵ آبان ) در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج امسال با شعار بسیج پاره تن ملت است آغاز می شود این شعار بر گرفته از سخنان ارزشمند امان( ره ) در این حوزه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۳ هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد گفت: این برنامه ها با موضوعات فرهنگی ، اقتصاد مقاومتی و مسائل مهم عقب افتاده و مبارزه با فساد و ..... طراحی و اجرایی می شود.

وی به نمایش اقتدار همزمان با سراسر کشور در ۴ آذر خبر داد و افزود: این برنامه در مراکز همه استان های کشور برگزار می شود.


عبدالله پور خاطر نشان کرد: برپایی یک هزار برنامه ورزشی و برپایی یادواره شهدا در مزار شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان است.


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اينکه باید نهاد بسیج را بیش از پیش بشناسیم تصریح کرد: بسیج کلید حل مشکلات است.


وی به موفقیت گیلان در تزریق واکسیناسیون کرونا ویروس اشاره کرد و ادامه داد: از نظر زیر ساختی بهداشت و درمان از میانگین کشوری عقب تریم اما در بحران کرونا ویروس در تزریق واکسیناسیون از دیگر استان ها پیشی گرفته ایم و رتبه برتر کشور را با همکاری بسیج کسب کرده ایم‌.


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۹۱ درصد مردم گیلان دز نخست واکسن را دریافت کرده اند گفت: اگر در همه فعالیت ها و مسائل و مشکلات مردم را در گیر کنیم و از ظرفیت مردمی بهره گرفته شود بسیار ی از مشکلات و دغدغه ها حل می شود.


وی به فعالیت گسترده بسیج در گیلان اشاره و خاطر نشان کرد: اگر همزمان در ۱۰۰ نقطه گیلان بحرانی اتفاق افتد بسیج نیروهای آموزش دیده دارد و می تواند مشکلات و موانع را حل کند.

 


عبدالله پور با تاکید بر اینکه مسئولان در حل مشکلات به بسیج مراجعه کنند گفت: ۴۶ زندانی عمد با کمک های مردمی و بسیجی آزاد و به آغوش خانواده ها برگشتند. ‌



فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ایتکه قدرت آمریکا رو به افول است اظهار داشت: تفکر بسیجی قدرت های استکباری را به زانو در آورده است.‌


وی اضافه کرد: بسیج در حوزه امنیت محله و حل مشکلات بسیج فعالیت گسترده ای دارد.‌


عبدالله پور به رزمایش مواسات اشاره و تصریح کرد: در این رزمایش ۱۴۸ هزار خانوار بدون پوشش کمیته امداد در استان شناسایی شدند و در بحران کرونا ویروس با همت بسیج کمک های لازم به این خانوارها ارائه شد.‌


فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: در هفته بسیج بیش از ۵ هزار بسته معیشتی با کمک و همراهی بسیح در بین خانوارهای آسیب دیده کرونا در استان توزیع شد.


گفتنی است: ۲۹ آبان تا ۵ آذر هفته بسیج نام گذاری شده است.

کد خبر 1116807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha