هجرت حضرت معصومه سبب ایجاد جریان دینی، سالم و معنویت‌گرا در ایران شد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه کریمه اهل‌ بیت(ع) با هجرت خود تاریخ ایران را متحول کرد، گفت: هجرت حضرت معصومه(س) سبب ایجاد جریان دینی، سالم و معنویت‌گرا در ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(25آبان)، در دیدار با خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: هجرت حضرت معصومه(س) به ایران هجرتی است که جامعه اسلامی را تحت‌تأثیر قرار داد.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: هجرت حضرت معصومه(س) سبب ایجاد یک جریان دینی، سالم و معنویت‌گرا در ایران اسلامی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: کریمه اهل‌ بیت(ع) با هجرت خود تاریخ ایران را متحول کرد به ‌طوری‌ که در کنار ملجأ شریف آن حضرت حوزه علمیه شکل گرفت و این حوزه عالمانی در فقاهت، کلام، عرفان و معارف اسلامی تربیت می‌کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه در سایه حرم حضرت معصومه(س) و از طریق حوزه علمیه، معارف اسلامی به جهان گسترش پیدا می‌کند، عنوان داشت: این همان تحولی است که برگرفته از وجود حرم حضرت معصومه(س) در قم است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانس با اشاره به حمایت معنوی خادمان حرم کریمه اهل‌ بیت(ع) از کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های سطح استان، بیان کرد:  کار جهادگرانی که در ایام کرونا در ضدعفونی معابر، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و تدفین متوفیان کرونایی فعالیت داشتند، قابل تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: مجاهدت بانوان کادر درمان یادآور حضور بانوان در جبهه و پشت جبهه در دوران دفاع مقدس است.

 

کد خبر 1116815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha