همایش سراسری نماز همزمان با هفته بسیج در استان مرکزی برگزار‌می شود

سرهنگ گودرزی گفت: همایش سراسری نماز همزمان با هفته بسیج در استان مرکزی برگزار‌می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد گودرزی» در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تشریح برنامه های هفته بسیج برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب انتظاراتی در حوزه نظامی و غیرنظامی از سپاه دارد که از جمله می توان به عمق بخشی داخلی و‌ خارجی، فراگیر شدن بسیج، مقابله با تهدیدات سیاسی و اقتصادی دشمن، عمق بخشی به کارآمدی اسلام و انقلاب، استحکام و‌ساخت درونی اشاره کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی طرح اعتلای بسیج را اولین سند رسمی بسیج در راستای رشد و شکوفایی کشور در مسایل مورد نیاز جامعه دانست و‌ افزود: کار بسیج جهادی و کارآمدی است که نمونه بارز آن عرصه سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور است.

 

این مقام مسئول به برنامه های گرامیداشت چهل و‌ دومین سال تاسیس بسیج مستضعفین اشاره و‌ ضمن قرائت روز شمار این هفته گفت: شعار هفته بسیج برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است.

 

وی گفت: یک هزار و ۶۶۲ برنامه در هفته بسیج در استان با برنامه های شاخص همایش سراسری نماز در مسجد ولایت اراک، جشنواره و‌ نمایشگاه استانی از دستاوردهای بسیج و معرفی پایگاه های اسوه در شهرستان محلات،  اولین اجلاسیه استانی شهدای مداح در شهرستان محلات، نشست های بصیرتی و روشنگری در همه پایگاه ها، همایش تجلیل از خادمین راهیان نور، رزمایش سراسری در همه پایگاه ها، کارگاه های سبک زندگی و سواد رسانه و فرزند آوری، پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده معزز شهدا و یادواره شهدا برگزار می شود.

 

سرهنگ گودرزی نهضت کمک های مومنانه، برپایی خدمات حقوقی و مشاوره ای، نشست های ایثارگری با رویکرد خدمت مومنانه، پویش من و رفیق شهیدم(درج خاطراتی از شهدا در فضای مجازی)، ارائه خدمات رایگان بسیج،  ایستگاه های سلامت و‌کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان مرکزی دانست.

کد خبر 1116827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha