پرداخت کمک هزینه‌های درمانی هلال احمر خوزستان به بیش از ۲۸۰۰ بیمار نیازمند

خدادادی از پرداخت ۳۳ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی بلاعوض به ۲ هزار و ۸۴۹ بیمار نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تاکنون توسط هلال‌احمر خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (سه‌شنبه ۲۵ آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۳ میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض درمانی در اختیار بیماران نیازمند خوزستانی قرار داده شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: این کمک‌های بلاعوض به صورت پرداخت‌های مالی به 2 هزار و 849 نفر و بر حسب هزینه‌کردهای درمانی در زمینه‌های کمک هزینه تامین دارو، بستری، تهیه پروتز و ارتز پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه‌های درمانی از محل بودجه جمعیت هلال احمر تامین و پرداخت شده است اضافه کرد: متاسفانه با این حجم از افزایش قیمت‌ها و فشار بالای اقتصادی بر روی خانواده‌های کم‌بضاعت و همچنین افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد بسیاری از افراد قرار گرفته در دهک‌های پایین درآمدی و توانمندی مالی را دچار مشکلات عدیده کرده تا جایی که بعضاً از پس تامین هزینه‌های درمانی خود بر نمی‌آیند و یا امکان ادامه روند درمان را ندارند.

 

خدادادی با بیان اینکه به لطف خدا جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به‌هنگام توانسته است در این زمینه مداخله کرده و بخشی از این هزینه‌ها را جبران کند یاد آور شد: از خیرین خوزستانی دعوت می‌کنیم با مشارکت در پروژه‌های حمایتی و بشردوستانه این جمعیت، تسکین‌گر آلام نیازمندان و دردمندان شوند.

 

کد خبر 1116884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha