شرکت گاز در خصوص قطع گاز کارخانه سیمان با ملاحظه عمل کند/ فرهنگ شهادت عزت نظام اسلامی را تضمین می کند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی تضمین کننده عزت نظام اسلامی است، گفت: کارخانه سیمان محل درآمد حقوق بخور و نمیر تعدادی از کارگران است و لازم است در این خصوص ملاحظاتی برای عدم قطع گاز این کارخانه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۵ آبان) در دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کارکنان شرکت گاز استان، اظهار کرد:  بزرگداشت یاد و نام شهدای، برگزاری کنگره ها و یادواره ها، نامگذاری کوچه و خیابان ها به نام شهدا، نگاشتن خاطرت و وصیت نامه های آنان در راستای  ترویج فرهنگ شهادت است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» یادآور شد: اگر روحیه شهادت طلبی در جامعه جاری و ساری باشد، عزت، استقلال، و سربلندی جمهوری اسلامی  تضمین شده است و امروز نیز این عزت و سربلندی یاران اسلامی، مرهون خون پاک شهیدان است، اما دشمن تمام تلاش و ابزار خود را به کار گرفته است که این فرهنگ، از جامعه ما دور شود.

 

وی افزود: شهدا هرگز به فکر خودشان نبودند و به فکر دیگران بودند، خیلی تلاش و همت بلندی می خواهد  که انسان از منیت بیرون بیاید و خود را فراموش کند،  از جان و مال خود برای کمک به دیگران بگذرد، شهدا از خود گذشتند و این همان فکر شهادت و جهاد و بسیجی است.

 

امام جمعه ایلام  گفت: دشمنان از این فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد، کشوری که فرهنگ شهادت طلب داشته باشد هیچ متجاوزی نمی تواند جرات نزدیک شدن به مرزهای ان کشور داشته باشد، امروز در کشورهای منطقه و جبهه مقاومت، با همان فرهنگ دفاع مقدس و  داشتن ایمان، در برابر استکبار جهانی و دشمنان ایستاده اند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه یادواره شهدای فرصتی مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است،  ابراز کرد:  در نظام جمهوری اسلامی هر جایی که انسان وظیفه و رسالت خود را برای خدمت به مردم انجام دهد عبادت محسوب می شود به ویژه در دستگاه های خدمات رسان که ارتباط بیشتری با مردم از جمله شرکت گاز دارند.

 

وی با تاکید بر رعایت و کمک به مردم  و اقشار کم درآمد برای پرداخت بهای گاز در قبض های پرداختی، تصریح کرد: صرفه جویی گاز  با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال ضرورت دارد و در  واحدهای صنعتی نیز باید این امر مورد توجه قرار گیرد، کارخانه سیمان یکی از صنایع مهم استان است که از سوخت گاز استفاده می کند، قطع گاز این کارخانه برای آن بسیار پرهزینه است.

 

امام جمعه ایلام  با تاکید بر اینکه با توجه به حضور تعدادی از کارگران در این کارخانه، یادآور شد: کارخانه سیمان محل درآمد حقوق بخور و نمیر تعدادی از کارگران است و لازم است در این خصوص ملاحظاتی برای عدم قطع گاز این کارخانه صورت گیرد تا بتواند در مدار تولید باشد و از ضرر و زیان این کارخانه جلوگیری گردد.

 

 

 

 

کد خبر 1116887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha