اجرای ۲۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان زنجان

سردار کرمی از برگزاری ۱۴۰ عنوان با ۲ هزار و ۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم از ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام و همراهی مردم به ثمر رسید از اینرو دشمنان این نظام برای مقابله با انقلاب از طریق جنگ روانی، سیاسی و نظامی وارد عمل شدند؛ به همین منظور امام راحل برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج را شکل دادند.

 

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه 5 آذر ماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است، گفت: بسیج روزبه روز قدرتمندتر و توانمندتر می شود و با تشکیل پایگاه های بسیج فتنه دشمن خنثی شد.

 

وی به حضور اقشار مختلف در قالب بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: صحنه های زیبایی در این هشت سال در جبهه های جنگ خلق شد.

 

این مسئول بابیان اینکه تدبیر حضرت امام موجب شد که ایران توانست در برابر تمام ابرقدرت ها ایستادگی کند، گفت: اولین فرمان امام پس از جنگ تحمیلی تشکیل بسیج در تمام اقشار مختلف بود.

 

کرمی به برگزاری کنگره شهدای  زنجان و حضور اصحاب رسانه در انعکاس این برنامه اشاره کرد و گفت: این کنگره یک کار فرهنگی بی نظیر بود.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی و اجرای ۶۴ پروژه آبرسانی در استان زنجان، گفت:  بیش از ۹۲ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۷۰ روستای استان زنجان مصوب شده است.

 

سردار کرمی با بیان اینکه ۹۰ پروژه آب،خانه محروم و پروژه‌های مختلف در هفته بسیج افتتاح می‌شود، افزود: ۱۰۰ واحد خانه سازمانی نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی یادآور شد: بسیجیان امروز در آمادگی کامل دفاعی و امنیتی قرار داشته و برای مقابله با فتنه‌های دشمنان گردان‌ها و لشگرهای بسیج سازماندهی و آموزش دیده‌اند تا فتنه‌های دشمنان را در نطفه خفه ‌کنند.

 

این مسئول از اجرای طرح گشت رضویون بسیج در مناطق مختلف استان زنجان خبرداد و گفت: از طریق اجرای این طرح با هماهنگی نیروی انتظامی استان زنجان امنیت پایدار توسط مردم محقق شود.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال روستایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان زنجان انجام می‌شود، ادامه داد: ۵۱۰ صندوق قرض‌الحسنه در استان راه‌اندازی شده است.

 

سردار کرمی از فعالیت یک هزار و ۶۵ کانال در قالب طرح ثامن با عضویت ده‌ها هزار نفر خبرداد و گفت: اعتبار احداث شش درمانگاه مصوب در استان زنجان مصوب شده است که عملیات احداث آنها به زودی آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه احداث یک بیمارستان نیز که بخشی از اعتبار آن مصوب شده است در ۶و نیم هکتار آغاز می‌شود، افزود: احداث دو مجمتع علمی نیز تصویب شده که بخشی از اعتبار محقق شده است.

 

این مسئول یادآور شد: بسیج بانوان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تنها تشکل بزرگ بانوان است که در زمینه‌های مختلف فعال بوده و برنامه‌های بصیرتی، دینی و طرح شهید بهنام محمدی را اجرایی می‌کند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم و ارائه خدمات رایگان به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: فضاسازی محیطی، توزیع بسته‌های بهداشتی، نواختن زنگ مقاومت در ۴۴۰ مدرسه، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فنآوری و تجلیل از مدافعان سلامت از جمله برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

 

سردار کرمی ادامه داد: برگزاری نشست‌ها و کارگاه آسیب‌های اجتماعی، برگزاری رزمایش ثامن در کانال‌های بسیج، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و برگزاری همایش اقتدار بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در زنجان است.

 

وی از برگزاری 140 عنوان با 2 هزار و 900 برنامه به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم از 29 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 1116930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha