رونمایی ۲۲عنوان کتاب همزمان با هفته کتاب در آذربایجان غربی

حجت الاسلام ناصر خدایاری گفت: ۲۲ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف در ۱۶ شهرستان به مناسبت هفته کتاب در آذربایجان غربی رونمایی می شود.

«حجت الاسلام ناصر خدایاری» در گفتگو با خبرنگار شبستان از ارومیه، گفت: به مناسبت هفته کتاب 50 عنوان برنامه هنری و فرهنگی در استان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: 22 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف در ۱۶ شهرستان به مناسبت هفته کتاب در آذربایجان غربی رونمایی می شود.

 

وی ادامه داد: همایش نقد و بررسی رسوم اجدادی، برپایی نمایشگاه کتاب، رونمایی کتاب، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، دل نوشته و موضوع کتاب در دوران کرونا، تجلیل از کتابخوانان، نشست کتاب و کتابخوانی از برنامه های در نظر گرفته شده است.

 

این مسئول اضافه کرد: شاهنامه خوانی، برپایی نمایشگاه کتاب، مسابقه قصه گویی، تجلیل از ناشران کتاب و تجلیل از نویسندگان برتر از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در ۱۶ شهرستان استان است.

 

خدایاری گفت: نشست کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی، مسابقه قصه گویی، تجلیل از ناشران کتاب، برگزاری کارگاه ارزیابی کتاب‌های کودکان به صورت مجازی، اهدای کتاب در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار و همچنین بازدید از کتابفروشی های فعال در آذربایجان غربی  نیزاز دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.

 

گفتنی است، بیست ونهمین دوره هفته کتاب در آذربایجان غربی از ۲۴ آبان تا اول آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1116951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha