علامه حسن زاده آملی بخش ویژه سومین جشنواره ابوذر/دریافت آثار کیفی مورد انتظار است

احمدی با بیان اینکه بخش ویژه آیت الله حسن زاده آملی نیز در سومین جشنواره ابوذر جانمایی شده است، گفت: علاقه مندان به شرکت دراین جشنواره می توانند آثار خود را تا۲۰آذر ماه سال جاری در پایگاه جشنواره به آدرس aboozarmaz.ir بارگذاری نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری «حسین احمدی» امروز(۲۵آبان) در مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر که به میزبانی سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد:

 


دبیر سومین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان مازندران دفاع مقدس،کرونا و کمک مومنانه ،بسیج و حوزه های اقدام،بصیرت و دشمن شناسی،مطالبه گری و امید آفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، ولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها،مدیریت مصرف و صرفه جویی،محیط زیست و گردشگری،مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه،مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه،علمداران ولایت را محورهای جشنواره اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت دراین جشنواره می توانند آثار خود را تا۲۰آذر ماه سال جاری در پایگاه جشنواره به آدرس   aboozarmaz.ir بارگذاری نمایند.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره با محوریت شهید مدافع حرم «هادی باغبانی» که از مستند سازان و خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت بوده اند فراخوان داده، یادآورشد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند در دو قالب از قالب های تیتر،خبر،مصاحبه،گزارش،عکس،مقاله  یادداشت،کاریکاتور،اینفوگرافی و موشن گرافی ارسال اثر داشته باشند.

 

 

احمدی با بیان اینکه هر شرکت کننده مجاز به شرکت در ۲بخش و هر بخش ارسال ۳اثر می باشد، یادآورشد: باتوجه به راه اندازی سایت جشنواره روند ارسال آثار بهتر خواهد شد.

 


وی با بیان اینکه داوری آثار در جشنواره ها خیلی مهم است، گفت: اصحاب رسانه استان اهل قلم هستند و امیداست با دریافت آثار کیفی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مازندران شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره باشیم.

 


احمدی به شائبه های داوری جشنواره ها در سطح استان اشاره کرد و افزود: داوران مرکز مطالعات رسانه در تهران داوری آثار را عهده دار خواهند بود.

 


وی با بیان اینکه کیفی سازی آثار از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: معتقدم اصحاب رسانه اهل مطالعه می توانند آثار کیفی تری تولید و در رتبه های برتر جشنواره قرار بگیرند.
 

 

احمدی با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه جشنواره در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: بخش ویژه آیت الله حسن زاده آملی نیز در این دوره از جشنواره جانمایی شده است.

 

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم منابع جشنواره تامین شود،یادآورشد: آثاری در این جشنواره پذیرفته می شود که بازه انتشار از اول آذر سال گذشته تا ۲۰آذر امسال در یکی از رسانه های دارای مجوز منتشر شده باشد.

 

کد خبر 1116963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha