حوزه فرهنگ و هنر باید از سیاسی کاری دور باشد

میرغضنفری با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر باید از سیاسی کاری دور باشد گفت: هنرمندان می بایست با بررسی دست نوشته های یکدیگر به اعتلای آثار منتشر شده کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «اسماعیل میرغضنفری » امروز (سه شنبه، 25 آبان) در جلسه گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی در فرمانداری این شهرستان ذات هنر را همراه با عزلت نشینی دانست و اظهار داشت: چرا باید هنرمندان در کنج عزلت بمانند، آنها گاه در دیدار با مسئولان گله مندی هایی از برخی موضوعاتی که می بایست اتفاق می افتاد، دارند که بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان این نقایص را در حوزه عملکردی پذیرفته ام و تلاش دارم تا حد امکان این مشکلات را رفع کنم.

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه مراسم رونمایی از کتاب پونه نیکوی می بایست در شهرستان نیز به نحو شایسته ای همانند مرکز استان انجام می شد ابراز امیدواری کرد:  شهرستان در تجلیل و تقدیر از هنر هنرمندان شهرستان پیش قدم شود.

 

وی تاکید کرد : اگر انتظار دیده شدن داریم باید کسانی که در کنار ما هستند را نیز ببینیم ، آیا وقت آن نرسیده که خودمان به خودمان بها دهیم.

 

میرغضنفری تصریح کرد: حوزه فرهنگ و هنر باید از سیاسی کاری دور باشد و هنرمندان می بایست با بررسی دست نوشته های یکدیگر به اعتلای آثار منتشر شده کمک کنند.  

 

میرغضنفری خاطرنشان کرد: امروزه دنیا بصورت یک دهکده جهانی درآمده است لذا باید از این فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته به بهترین نحو استفاده کرده و آثار برگزیده هنرمندان خود را با بهره گیری از فضای مجازی به جهانیان عرضه کنیم.

 

کد خبر 1116985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha