حماسه ۲۵ آبان اصفهان دنیا را متعجب کرد/ اجرای هزار برنامه در هفته بسیج

سرتیپ پاسدار فدا گفت: حماسه ۲۵ آبان مردم اصفهان، دنیا را نسبت به این مشارکت و حضور متعجب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرتیپ پاسدار «مجتبی فدا» در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به حماسه 25 آبانماه و تشیع شهدای عملیات محرم اظهارداشت: در یک روز 370 شهید توسط مردم این شهر تشیع و خاکسپاری و تعدادی هم در همین جریان مجدد به جبهه ها اعزام شدند.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: این ملت شریف همیشه در صحنه با وجود تقدیم این تعداد شهید ولی همچنان در مسیر ولایت و دفاع از انقلاب بودند و خم به ابرو نیاورده و مجدد فرزندان خود را به میدان های نبرد فرستادند.

 

وی با اشاره به جایگاه این حماسه و نظر امامین انقلاب در این خصوص، تصریح کرد: حماسه 25 آبان مردم اصفهان، دنیا را نسبت به این مشارکت  و حضور متعجب کرد.

فدا، با اشاره به جایگاه استان اصفهان در حوزه ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: این استان تعداد زیادی از شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را دارد و بسیاری از این خانواده ها دو فرزند و بیشتر هدیه انقلاب کرده اند.

وی اضافه کرد: پس از دفاع مقدس نیز در دفاع از حریم ولایت و امنیت نیز تعداد زیادی از این استان شهید یا جانباز شده اند و همواره اصفهان پیشتاز عرصه های مختلف ملی بوده است.

 

*اجرای هزار برنامه در هفته بسیج

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: در این هفته بیش از هزار برنامه و فعالیت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خدمات درمانی و بهداشتی و افتتاح پروژه های عمرانی توسط واحدهای مختلف بسیج استان اصفهان برگزار می شود.

وی افتتاح 110 پروژه عمرانی و 400 نیروگاه برق خورشیدی را از جمله این برنامه ها اعلام کرد و گفت: در این هفته 135 مجموعه جهیزیه ازدواج برای دختران نیازمند پیش بینی شده که به آنان اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه استان اصفهان برگزاری ۳۰۰ نشست با موضوع خانواده و ازدواج، ۳۰۰ یادواره بسیج، تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه، برگزاری همایش بسیج با حضور مسئولان ارشد استانی، معرفی برترین پایگاه های بسیج استان، همایش های ورزشی، نشست های بصیرتی، بازدید از خانواده های شهدا و آغاز اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد.

 

وی با اشاره به همت دانش آموزان بسیجی در تهیه 12 هزار آلبوم از شهدا، یادآورشد: این آلبوم ها برای کنگره شهدای سال آینده در حال تهیه است که 9 هزار مورد آن تکمیل و در این هفته تقدیم خانواده شهدا و در مدارس نیز نصب می شود.

سرتیپ فدا به همکاری بسیج در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: این برنامه تحت نظر قرارگاه سردار سلیمانی اجرا شده و 1100 قرارگاه محلی غربالگری تشکیل و بسجیان علاوه بر این موضوع با تیم درمان نیز همکاری داشته و در انجام واکسیناسیون و پوشش بیشتر آن همکاری دارند.

وی از آمادگی و انعقاد تفاهم نامه برای نظارت بر گرانفروشی اصناف توسط بسیج نیز خبرداد.

کد خبر 1117013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha