سعه صدر خانواده های شهدا قابل ستایش است

آیت الله عبادی با بیان اینکه سعه صدر خانواده های شهدا قابل ستایش است، گفت: جوانان عزیز با عشقی که به شهدا و مقام ولایت دارند اجازه نمی دهند شهدا در این شهر غریب بمانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» عصر امروز (۲۵ آبان) در دیدار با خانواده شهید حسین بابایی از شهدای گمنام شناسایی شده در بیرجند اظهار کرد: امروز که مراسم استقبال از خانواده این شهید انجام شد و با رضایت آنان پیکر مطهر شهید بزرگوار در حوزه علمیه رضویه بیرجند می ماند، خیلی تشکر می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تسلیت سالروز وفات شهادگونه حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: پس از هجرت امام رضا(ع) بسیاری از سادات علوی و شیعیان به شمت ایران حرکت کردند و مأمون که احساس خطر می کرد لشکر فرستاد و حضرت احمدبن موسی در این مسیر در جنگ با نیروهاى حکومت به شهادت رسید. حضرت فاطمه معصوم ۱۷ روز در قم ساکن و به عبادت و راز و نیاز مشغول بود تا اینکه رحلت کردند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: خانواده شهدا صعه صدر بالایی دارند که قابل ستایش است. من دیدیم شهیدی را در دماوند دفن کردند و شب دختری خواب دید که شهید با او حرف می زند و گفت من اهل مشهدم و آدرس خانه اش را می دهد. خانواده این شهید هم پس از شناسایی اجازه دادند پیکر شهیدشان در همان دماوند بماند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا امانت های الهی هستند و جوانان عزیز با عشق به شهدا و مقام ولایت دارند اجازه نمی دهند شهدا در این شهر غریب بمانند.

 

 

 

 

کد خبر 1117014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha