۸ هزار جلد کتاب در بین کتابخانه های مدارس علمیه توزیع می شود

حصاری گفت:توزیع بیش از ۸ هزار کتاب اهدایی نهاد کتابخانه ها در بین کتابخانه های مدارس، جشنواره فروش کتاب در فروشگاه انتشارات حوزه اين حوزه و برگزاری اجلاسیه کتابداران کتابخانه های مدارس علمیه هم از ديگر برنامه هايي است که در هفته کتاب برگزار می شوود.

«هادی حصاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد به تشریح برنامه های معاونت پژوهش در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار پرداخت و از ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه گفت و ابراز كرد: گواه بر این موضوع تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

 

مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان به برنامه های این هفته از سوي معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان اشاره كرد و گفت: رونمایی از سایت انتشارات حوزه علمیه خراسان يكي از اين فعاليت هاست كه با همکاری دفتر فناوری اطلاعات این حوزه آماده شده و قابلیت معرفی تازه های نشر، سفارش خرید، اعمال جشنواره ها و در ادامه ارسال سفارشات به سراسر کشور را دارد.

 

وی افزود: برگزاری بیش از ۸۰ نشست علمی، نقد کتاب و کارگاه پژوهشی در سطح مدارس، برپایی ۱۰ نمایشگاه کتاب در مدارس منتخب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای چهاردهمین مرحله از طرح اهدای دانایی و رونمایی از کتاب از برنامه های هفته کتاب حوزه علمیه خراسان است.

 

حصاری ادامه داد:توزیع بیش از ۸ هزار کتاب اهدایی نهاد کتابخانه ها در بین کتابخانه های مدارس، جشنواره فروش کتاب در فروشگاه انتشارات حوزه اين حوزه و برگزاری اجلاسیه کتابداران کتابخانه های مدارس علمیه هم از ديگر برنامه هايي است که در هفته کتاب برگزار می شود.

 

مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان افزود: معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان از طرح هایی که باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی می شود استقبال می کند.

کد خبر 1117015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha