ارائه ۲۰ خدمت توسط کاروان جهادی میقات الرضا به اهالی روستای مرغوب طبس

قاسم زاده گفت: در راستای اعزام گروه جهادی میقات الرضا به روستای مرغوب طبس بیش از ۲۰ خدمت در زمینه‌های فرهنگی، کودکان و نوجوانان، پزشکی، تاسیساتی، ساختمانی و مشاوره خانواده به اهالی این روستا ارائه شد.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کاروان جهادی میقات‌الرضا طبس به منظور ارائه خدمات فرهنگی، هنری، پزشکی و ... به روستای مرغوب این شهرستان اعزام شدند.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در ادامه بیان کرد: هدف از اعزام این کاروان به روستای مرغوب شهرستان طبس ارائه خدمات مختلف در زمینه‌های فرهنگی، کودکان و نوجوانان، پزشکی، تاسیساتی، ساختمانی و مشاوره خانواده بوده است

 

وی با اشاره به بحث مشاوره خانواده و تربیت فرزند گفت: یکی از مهم ترین رسالت های کاروان جهادی میقات الرضا پرداختن به موضوع مشاورزه خانواده و تربیت فرزند است و در این راستا در روستای مرغوب در قالب 2 جلسه مشاوره عمومی و 6 جلسه تخصصی توسط استاد برجسته مشاوره خانواده به بیش از ۶۰ نفر ارائه شد.

 

قاسم زاده با تاکید بر لزوم حضور پزشکان در مناطق محروم عنوان داشت: پزشک عمومی کاروان جهادی میقات‌الرضا در خانه بهداشت روستای مرغوب حضور یافته و ۱۵بیمار را به صورت رایگان ویزیت کرده است.

 

وی به اقدامات عمرانی گروه جهادی میقات الرضا در روستای مرغوب اشاره کرد و افزود: سیمان کاری، تعمیر سرویس های بهداشتی، تعویض درب و پنجره، جوشکاری و ... از مهم ترین فعالیت‌های این کاروان در کمیته ساختمانی بود.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در پایان گفت: دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر، توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم و قرائت قرآن مجلسی و اذان توسط خادم آستان مبارک از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی بوده است.

 
کد خبر 1117037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha