لزوم تجهیز شهرهای مازندران به اورژانس هوایی/مدیریت بحران را جدی بگیریم

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مازندران را نباید در حد سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دید بلکه باید توجه ویژه ای به این خطه از شمال کشور شود،گفت: باید با مدیریت بحران و فراهم آوردن اسباب و لوازم پیشگیری باری از دوش پرسنل اورژانس کم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امشب (25آبان) در نشست با «جعفر میعادفر»رئیس اورژانس کشور ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات شهادت گونه اخت الرضا حضرت معصومه(س)، با تقدیر از عملکرد سازمان اورژانس کشور و استان مازندران برلزوم ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های بیشتر به فعالان اورژانس تاکید و اظهار کرد: مازندران یک چهارم کشور است و به بیش از ۲۰ میلیون نفر خدمات می‌دهد از این رو تقویت اورژانس در استان امری ضروری و  الزامی است.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران را نباید در حد سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دید بلکه باید توجه ویژه ای به این خطه از شمال کشور شود، افزود: استان از نظر کوهستانی بودن ویژگی های خاص خود را دارد؛ لازم است چند پایگاه اورژانس هوایی در مناطق مختلف استان راه اندازی شود.

 

 

وی به صعب العبور بودن مناطق کوهستانی و برفی استان اشاره کرد و  افزود: با توجه به ترافیک شهرهای مازندران به ویژه در ایام پیک مسافر با موتورآمبولانس ها بهتر می‌توان خدمات دهی کرد.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی باتاکید براینکه مدیریت بحران را باید جدی بگیریم، گفت: نقاط حادثه خیر در شهرهای استان به ویژه جاده فرح آباد ساری،‌ جاده دشت ناز، جاده نیروگاه و... نگران کننده هستند و باید شرایط و اسباب پیشگیری را فراهم کینم به جای افزودن پایگاه های اورژانس!

 

 

امام جمعه ساری به عدم نظارت بر مراکز فروش سموم و آفت کش ها اشاره کرد و افزود: باید نظارت شود تا استفاده نادرست از سموم در مزارع آسیب ها و بیماری ها را فراهم نکند.

 

 

وی به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در بحث تحریم دارو و تجهیزات پزشکی و درمانی اشاره و اظهار کرد: مسئولین باید به خودکفایی بیاندیشند و مراقب شیطنت های دشمنان اسلام باشند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1117077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha