ابلاغ سهمیه ساخت  ۱۰هزار و ۵۱۰ واحد مسکونی به سیستان و بلوچستان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ هزار و ۵۱۰ واحد سهمیه ساخت طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی درسال ۱۴۰۰ به استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «خلیل منبتی» بیان داشت: مبلغ تسهیلات این طرح  100 میلیون تومان است که نسبت به تسهیلات سال گذشته رشد  ۵۰ درصدی داشته است و امیدواریم افزایش هزینه های ساخت و ساز را پوشش دهد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: توزیع این اعتبارات در سطح شهرهای استان سیستان و بلوچستان و بر اساس میزان متقاضیان طرح و همکاری بانکهای عامل صورت گرفته است.

 

وی افزود : جمع سهمیه  ابلاغی به شعب بانک ها ی استان تا کنون  8 هزار و 610 فقره است که به تدریج تا سقف سهمیه مصوب بر تعداد آن افزوده می شود.

 

 مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم سازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی را در کشور در برنامه کاری خود دارد

 

وی همچنین با اشاره به نرخ  41 درصدی مقاوم سازی مسکن روستایی در استان گفت : با وجود همه تلاش های صورت گرفته ، 160 هزار واحد مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان نیاز به مقاوم سازی دارد .

کد خبر 1117114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha