اجرای بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه شاخص و عمومی در رده های مختلف بسیج سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز

علیپور گفت: بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه شاخص و عمومی در رده های مختلف بسیج سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز به مناسبت هفته بسیج آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدبهادر علیپور» امروز (چهارشنبه 26 آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هرجا روحیه و تفکر بسیجی شکل گرفت، موفق شدیم، گفت: هشت سال دفاع مقدس را بسیجیان با سپاه و ارتش اداره کردند و بیش از 150 هزار شهید بسیجی هم تقدیم انقلاب شد و امسال هم چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین است.

فرمانده سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز با یادآوری این مطلب که امسال هفته بسیج از روز شنبه با شعار «بسیج پاره تن ملت» آغاز می شود، تاکید کرد: بیش از 700 عنوان برنامه شاخص و عمومی در رده های مختلف بسیج سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز به مناسبت هفته بسیج آغاز می شود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش «حماسه حضور» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: تاکنون 147 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است و در این هفته هم توزیع بسته های معیشتی شکل می گیرد.

علیپور با تاکید برنامه «شبی با شهدا» و «آبروی محله» توسط پایگاه های بسیج برگزار می شود، تاکید کرد: دیدار با مدافعان سلامت در بیمارستان ها و درمانگاه ها را خواهیم داشت.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه جشن های هفته بسیج را در این هفته برگزار خواهیم کرد، اضافه کرد: در این ایام سه واحد مسکونی در یکی از نقاط محرومین کلنگ زنی می شود و تاکنون هم 9 واحد مسکونی هم احداث شده است.

فرمانده سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز اظهار کرد: بیش از 55 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزادسازی شدند و بحث «نذر رهایی» هم در این ایام خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش در ادامه، حجت الاسلام «ابراهیم مصطفوی»، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز هم گفت: بسیج شجره طیبه است و یک جریان عظیم محسوب می شود.

کد خبر 1117148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha