اجرای بیش ۳۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در جهرم

احمدی جابری از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در جهرم خبر داد و گفت: جوانان در بستر بسیج می توانند گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی جابری»، امروز (چهاشنبه ۲۶ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: مقام معظم رهبری در سند راهبردی اعتلای بسیج، تاکید کرده‌اند که بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کرد، لذا به همین دلیل شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج، پاره تن مردم» نامگذاری شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه در بیانیه گام‌ دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به جوانان داشتند و جوانان در بستر بسیج می توانند گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند، افزود: بسیج متعلق به همه اقشار و گروه های مردم است و همواره پشتیبان‌ مردم و ملت بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه در سطح شهرستان جهرم در حوزه ها، پایگاه‌ها و کانون ها بسیج در هفته بسیج اجرا می شود، بیان کرد: برنامه های هفته بسیج با موضوعات خدمات رسانی، فرهنگی و هنری، تربیتی، جوانان و ورزش، تکریم فرهنگ ایثار و شهادت امنیتی و‌ اجتماعی برگزار می شود.

 

احمدی جابری با اشاره به اینکه موضوع خدمات رسانی یکی از شاخص ترین برنامه های ما در هفته بسیج است، گفت: در ۶ ماه گذشته توسط بسیجیان شهرستان قریب به ۲۸ هزار دوز واکسن کرونا توسط بسیجیان جهرمی در مرکز واکسیناسیون بسیج جهرم تزریق شده است.

 

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اصناف، مراقبت های بهداشتی، ارائه خدمات درمانی، اهدای بسته های معیشتی و … از برنامه های اجرا شده توسط بسیج در جهرم بوده است، خاطرنشان کرد:  ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد بدهکار اقتصادی توسط خیرین و بسیج آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده ها بازگشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: بسیج سازندگی جهرم، ۱۱۴ گروه های جهادی با موضوعات مختلف آموزشی، اقتصادی، درمانی، فرهنگی و هنری و … ساماندهی کرده است که همواره به مردم و مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.

 

وی اظهار داشت: اجرای رزمایش بزرگ کمک های مومنانه، افتتاح پروژه اقتصاد مقاومتی، تهیه و توزیع ۴۲ سری جهیزیه، برگزاری اردوی علمی، تجلیل از فرهنگیان بسیجی فعال در مقابله با کرونا، برگزاری فعال گشت های محله محور و رضویون، دیدار با خانواده معظم شهدا، اهدای خون بسیج توسط پایوران ناحیه و بسیجیان، یادواره شهدای آبروی محله، رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر، برپایی میز خدمت، نشست بصیرتی با محوریت تبیین حقانیت بسیج از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان جهرم است.

 

وی با اشاره به اینکه برپایی بیمارستان صحرایی در قالب اعزام تیم پزشکی به بخش سیمکان در هفته بسیج اجرا می شود، عنوان کرد: همچنین خانه انیمیشن فارس در شهرستان جهرم توسط کانون بسیج هنرمندان جهرم در هفته بسیج افتتاح می شود.

 

کد خبر 1117162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha