انتصاب دکتر «محسن صانعی آرانی» به عنوان شهردار آران و بیدگل

استاندار اصفهان طی حکمی دکتر « محسن صانعی آرانی» را به عنوان شهردار شهر آران و بیدگل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «سید رضا مرتضوی» استاندار اصفهان طی حکمی، مهندس «محسن صانعی آرانی» را به سمت شهردار شهر آران و بیدگل منصوب کرد. 

 

در متن این حکم شهردار جدید شهر آران و بیدگل آمده است:

جناب آقای محسن صانعی آرانی

با سلام

بنا به پیشنهاد شماره ۱۲۷۷مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ شورای اسلامی شهر آران و بیدگل و مستند به تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن در راستای مفاد آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۹۷/۹/۲۵ هیئت محترم وزیران به موجب این حکم، جنابعالی به سمت شهردار شهرآران و بیدگل منصوب می گردید.

مقتضی است اموال و حساب های شهرداری را طبق بخشنامه شماره ۱۸۰۱۳ مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهردار دوره قبل تحویل گرفته و ضمن هماهنگی کامل با شورای محترم اسلامی شهر برابر ضوابط و مقررات انجام وظیفه نمایید.

امید است بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه های دینی و هنر اصیل اسلامی در الگوی شهرسازی اهتمام لازم را معطوف داشته و سیاست های اجرایی و محوری ریاست محترم جمهوری اسلامی را در رفتارهای مدیریتی با کارکنان شریف و زحمتکش شهرداری و مردم عزیز که به حق ولی نعمت ما هستند سرلوحه کار قرار دهید و با اتکال به خداوند متعال در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) در خدمت رسانی به شهروندان موفق و موید باشید.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان

دکتر محسن صانعی آرانی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی و دکترای مدیریت منابع انسانی است. وی پیش از این به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان مشغول به خدمت بود و سابقه عضویت در دوره چهارم شورای شهر آران و بیدگل را دارد.

 

مدرس دانشگاه، عضویت در انجمن مدیران متخصص ایران، مسئولیت دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، مسئول کمیته مالی اداری شهرداری آران و بیدگل، عضو هیأت امناء مؤسسه فرهنگی، عبادی و آموزشی زینبیه خواهران و مشاوره طرح‌های بزرگ اقتصادی ، تجاری و عمرانی کشور در کارنامه شهردار جدید آران و بیدگل دیده می شود.

 

تألیف ده ها عنوان مقاله و کتاب پیرامون موضوعات گوناگون مدیریت شهری و دولتی و مباحث اجتماعی و تالیف کتاب شاخص تاریخ ۶۰ ساله مدیریت شهری آران

کد خبر 1117189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha