توزیع ۳۰ بسته گوشت همزمان با هفته بسیج توسط کانون حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر

سعادت گفت: همزمان با هفته بسیج ۳۰ بسته گوشت گرم هر کدام به وزن یک و نیم کیلو گرم توسط کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

«افسر سعادت »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر با بیان اینکه این کانون حدود یکصد نفر عضو دارد گفت: بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت تا کنون برنامه های مختلفی را برای اعضا داشته افزود: این کانون به عنوان یکی از کانون های فعال در مناسبت های مختلف  برنامه های را برای اعضای کانون و مردم داشته و در فعالیتهای مختلفی از جمله کمک در ساخت حسینیه  تعمیرات مدارس ، برگزاری کارگاه های مختلف و.. مشارکت  کرده است .

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری جیجان رود هیچ گاه تعطیل نبوده و فعالیتهای آن در قالب برنامه های مختلف به صورت مستمر ادامه دارد افزود: در ایام کرونا تا کنون نیز برنامه های مختلفی از سوی کانون در راستای خدمت رسانی به مردم روستا انجام شده است.

سعادت با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی، ایام محرم وبرنامه های فرهنگی  برای اعضای کانون انجام شد گفت: همچنین در این مناسبت ها در قالب کمکهای نقدی  و بسته های معیشتی، کمکهای زیادی به خانواده های نیازمند داشتیم

سعادت در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به هفته بسیج گفت: برای هفته بسیج نیز برنامه هایی از سوی کانون پیش بینی شده است

وی از توزیع 30 بسته گوشت یک و نیم کیلویی درهفته بسیج خبر دادد و گفت: این بسته‌ها به صورت گوشت گگرم است که در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی  از برگزاری جشنواره غذا در این کانون در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: بعد از برگزاری جشنواره به 5 مورد از غذاهایی که از نظر طعم و تزیین برتر باشند جوایزی اهدا خواهد شد

کد خبر 1117218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha