۱۵ هزار عنوان برنامه در خراسان شمالی برگزار می شود

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اجرای ۱۵ هزار عنوان برنامه در هفته گرامیداشت بسیج در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار اسماعیل فرجی» امروز (26 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل تالار دهکده مقاومت بسیج شهرستان بجنورد برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، 15 هزار عنوان برنامه در خراسان شمالی با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم است" اجرا می شود.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه یک هزار و 160 برنامه نیز توسط نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود، بسیج را متعلق به همه مردم خواند و افزود: تفکر بسیجی برگرفته از تفکر عاشورایی است.

 

سردار فرجی افتتاح استخر 8 هزار متر مکعبی سپاه، اجرای دو طرح انتقال آب، افتتاح 6 منزل محروم در جاجرم، اسفراین و فاروج، افتتاح صندوق قرض الحسنه و درمانگاه در شهرستان اسفراین را بخشی از برنامه های مهم این هفته عنوان کرد.

 

وی افزود: گلباران مزار شهدا، برگزاری رزمایش سراسری خدمت مومنانه و مواسات، اعزام گروه های جهادی و پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از نخبگان بسیجی و فعالان طرح شهید سلیمانی، تکریم خانواده های شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقات بومی و محلی و برگزاری یادواره های شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: همایش اقتدار بسیجیان با حضور 24 هزار بسیجی به صورت همزمان در سراسر استان در مصلی ها و سالن های ورزشی برگزار و پخش زنده آن نیز از شبکه اترک استان صورت خواهد گرفت.

 

سردار فرجی همچنین از برگزاری همایش وحدت علمای شیعه و سنی در شهرستان مانه و سملقان و کمک به آزادی زندانیان غیر عمد همزمان با هفته بسیج خبر داد.

 

«مهدی الهی راد» فرمانده سپاه بجنورد نیز در این نشست ضمن بیان گزارشی از فعالیت های این نهاد از افتتاح سه مهد نونهالان در محله های طرح کرامت این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 40 باب منزل مسکونی در مناطق محروم شهرستان بجنورد بازسازی و تحویل شد.

 

الهی راد بیان کرد: طی این مدت 35 هزار بسیته معیشتی و 100 هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع و 5 هزار بسته لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: تمامی این فعالیت ها با حضور 350 گروه جهادی صورت گرفته است.

کد خبر 1117256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha