مبادله دو تفاهم نامه به ارزش ۸ هزار میلیارد ریال

در بیست و دومین جلسه ستاد توسعه خاوران به ریاست استاندار خراسان جنوبی، دو تفاهم نامه به به ارزش ۸ هزار میلیارد ریال مبادله شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ در بیست و دومین جلسه ستاد توسعه خاوران به ریاست استاندار خراسان جنوبی، دو تفاهم نامه به به ارزش ۸ هزار میلیارد ریال مبادله شد. در قالب اجرای این دو تفاهم نامه زمینه اشتغال 400 نفر در شهرستان های نهبندان و خوسف فراهم می شود.

 

ایجاد واحد تولیدی انواع کاشی، سرامیک و پرسلان های نانو پولیش و اسلپ با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریال یکی از این دو تفاهم نامه است. دوره اجرای این واحد تولیدی 24 ماه درنظر گرفته شده و عملیاتی شدن آن در شهرستان خوسف 300 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

 

تفاهم نامه بعدی مربوط به اجرای فاز دوم تولید کنسانتره آهن است که در ادامه فاز اول و در شهرستان نهبندان عملیاتی می شود. میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای این طرح هزار و 130 میلیارد ریال است و تحقق آن اشتغالزایی برای 100 نفر را به همراه دارد.

 

شایان ذکر است: 25 تفاهم نامه ای که تا این لحظه در ستاد توسعه خاوران منعقد شده، 59 هزار و 452 میلیارد ریال سرمایه گذاری و  9 هزار و 730 نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

کد خبر 1117259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha