مساجد مرکز ثقل تربیت دینی نوجوانان و جوانان است

حجت الاسلام میر عباس زاده گفت: مساجد مرکز ثقل تربیت دینی نوجوانان و جوانان هست و فعالیت کانون ها با محوریت مسجد موجب رونق حضور این قشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «سید ابراهیم میر عباس زاده» امروز (26 آبان ماه) در نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری بقیه الله گفت: دسیسه دشمنان در جنگ نرم به ایجاد آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کشیده شده تا بتواند بنیان خانواده ها را تضعیف کند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل تصریح کرد: اصلی ترین عامل ایجاد آسیب های اجتماعی حضور بیش از حد آحاد مردم در شبکه های اجتماعی است که باید ایجاد روابط خارج از عرف و آسیب به بنیان های خانواده شود.

 

این مقام مسئول افزود: والدین باید هوشیاری بسیار خوبی در زمینه سواد رسانه ای و آموزش به فرزندان در خصوص آسیب های شبکه های اجتماعی داشته باشند و این مسئله باید جزو اولویت ها باشد.

 

حجت الاسلام میر عباس زاده خاطر نشان کرد: انس و الفت نوجوانان و جوانان با مراکز دینی و تربیتی می تواند منجر به تعمیق عمیق آنها با آموزه های دینی شود و این مسئله آنها را از آسیب ها مصون نگه دارد.

 

وی اعلام داشت: مساجد مرکز ثقل تربیت دینی نوجوانان و جوانان هست و فعالیت کانون ها با محوریت مسجد موجب رونق حضور این قشر شده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: نوجوانان و جوانان نباید فریب دشمنان در زمینه شایعه پراکنی و مظلوم نمایی آنها قرار بگیرند و با ایمان قوی در برابر این توطئه ها ایستادگی کنند.

 

کد خبر 1117297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha