۷۴۶ عنوان برنامه هفته بسیج در هرمزگان اجرا می شود

سردار سالاری از اجرای ۷۴۶ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « اباذر سالاری » در نشست خبری با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان تا ۵ آذر است، اظهار کرد: « بسیج پاره تن مردم »، شعار امسال هفته بسیج است.

 

وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاههای تحول محلات در قالب ۷۰ غرفه در مسجد جامع بندرعباس دیر می شود.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) از افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و عمرانی به عنوان دیگر برنامه های هفته بسیج نام برد و عنوان کرد: آبرسانی به ۴۰ روستا همزمان افتتاح خواهد شد و ۱۹ روستا نیز تا سال آینده آبرسانی می‌شوند.

 

وی، بهره برداری از منازل مسکونی آسیب دیدگان سیل جاسک را از دیگر برنامه های فته بسیج اعلام کرد و گفت: طی این هفته ۲۷۶ هکتار زمین کشاوری که توسط بسیج تسطیح شده به مردم واگذاری می‌شود.

 

سردار سالاری، اعزام تیم های پزشکی به مناطق مختلف، افتتاح بیش از ۳ کیلومتر راهسازی در کوهشاه احمدی، تهیه و توزیع ۶۵۰ سری جهیزیه عمدتا برای محرومان و کم بضاعت در قالب ازدواج آسان را از دیگر برنامه های هفته بسیج در هرمزگان برشمرد.

 

وی اضافه کرد: برگزاری میز خدمت در اماکن عمومی، همایش استانی بسیج طلاب و روحانیون، تجلیل از بسیجیان خلاق و مبتکر، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجمع غرورآفرین و مقتدرانه بسیجیان با رعایت پروتکل های بهداشتی، جشنواره 7 روز 7 محله برای ارائه خدمت به مردم بخش دیگری از برنامه هاست.

 

 

 

 

کد خبر 1117301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha