مصوبات شورای شهر در راستای توجه به توسعه و رفاه اجتماعی شهروندان است

رئیس شورای شهر دهلران گفت: بخش زیادی از مصوبات شورای شهردر راستای توجه به توسعه به رفاه اجتماعی شهروندان در مناطق مختلف شهری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «الله بخش ملکی» در دیدار با دادستان دهلران، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرداری‌های کوچک مثل دهلران نبود منابع و درآمد پایدار است و همین عامل سبب شده خدمات رسانی در حوزه شهری با مشکل مواجه شود.

 

رئیس شورای شهر دهلران یادآور شد: امروز حجم مشکلات و خواسته‌های به حق مردم سبب شده که اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری با اولویت بندی و برنامه ریزی که در دستور کار خود دارند به دنبال حل آن‌ها باشند که قطعاً در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و مردم هستیم.

 

وی گفت: جنوب شهر دهلران یکی از مناطق بود که مشکلات زیادی داشت که خوشبختانه با ورود دادستان و مصوبات شورای شهر امروز شاهد پاک سازی و برداشت نخاله ها در مناطق جنوب شهر هستیم.

 

 ملکی تصریح کرد: بعد از دستور دادستانی شهرداری در چندین جبهه کاری بخش زیادی از مشکلات جنوب شهررا مرتفع کرده است. 

 

رئیس شورای شهر گفت: در بحث خدمات رسانی به شهروندان ، ترمیم حفاری های سطح شهر شورای شهر علاوه بر مصوبات تذکرات لازم را به شهرداری داده است.

 

ملکی به حضور میدانی دادستانی به مشکلات شهر اشاره کرد  و گفت: اعضای شورای شهر به عنوان منتخیبن مردم قدر دان تلاش و حمایت های دادستانی برای رفع مشکلات مردم است.

 

لازم به ذکر است در این دیدار نایب رئیس شورای شهر دهلران نیز حضور داشت.

کد خبر 1117314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha