بیش از۵ هزار مشترک جدید به مشترکان گاز ایلام اضافه شد

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه پنج هزار و ۴۲۵ اشتراک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی به مشترکان گاز استان افزوده شده است.

«عباس شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان اینکه از این تعداد اشتراک جدید سه هزار و ۵۶۲ مشترک شهری و یک هزار و ۸۶۳ مشترک روستایی بوده است افزود:  از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون ۱۸۹ هزار و ۶۲ مشترک در نقاط مختلف ایلام اشتراک پذیری شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: در این مدت (هفت ماهه سال جاری) ۶۷ کیلومتر شبکه توزیع به همراه نصب ۲ هزار و ۵۰ علمک در نقاط مختلف شهری و روستایی ایلام انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه شهر پهله از توابع شهرستان مرزی دهلران به عنوان آخرین شهر استان به شبکه گاز سراسری متصل شد افزود: با اتصال گاز به شبکه شهر پهله یک هزار و ۱۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و تمامی روستا‌های مسیر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تصریح کرد: برای گازرسانی به پهله و روستا‌های مسیر ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع، ۳۹ کیلومتر خط تغذیه فلزی در سایز‌های ۶ و ۸ و ۱۲ و سه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۲۵۰۰، ۵ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در ساعت نصب و راه اندازی شده است.

 

شمس اللهی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ عملک در شهر پهله و روستا‌های اطراف نصب شده‌است، تاکید کرد: برای گازرسانی به شهر پهله و روستا‌های مسیر بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه ۵۰۱ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردار است، بیان کرد: هم اکنون ۹۷ درصد روستا‌های استان ایلام به شبکه گاز سراسری متصل هستند.

کد خبر 1117330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha