آمارهای کرونا در استان ایلام رو به کاهش است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: روند ابتلا به کرونا در ایلام نزولی شده و این اتفاق بسیار خوبی برای مهار این بیماری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «جهانگیر رستم زاد» روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار کرد:  آمارها در استان رو به کاهش است و امیدواریم با تداوم این روند وارد پیک نشویم اما این دلیل بر سهل انگاری و ساده انگاری کرونا نشود.

 

وی در ادامه خواستار پیگیری برای افزایش آمار واکسیناسیون دانش آموزان شد و افزود: سه شهرستان ایلام از وضعیت قرمز خارج شده و اکنون نارنجی هستند و شرایط در استان به نسبت پیک پنجم مناسب است.

 

رستم زاد افزود: این که وارد پیک جدید نشدیم نتیجه افزایش واکسیناسیون بوده و با رعایت پروتکل ها و مسایل بهداشتی این امر محقق شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: سال قبل همین موقع آمار فوتی زیادی داشتم اکنون مراسمات سالگرد آنها با تجمع افراد زیادی در آرامستان ها برگزار می شود که از رسانه ها می خواهیم اطلاع رسانی تا مردم مردم تجمع نکنند.

 

رستم زاد یادآور شد: مرکز سرپایی شهید سلیمانی کار بزرگی در خدمت به مردم استان انجام داده و همپای مراکز درمانی در بهبود بیماران کرونایی تلاش کردند.

کد خبر 1117338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha