ساماندهی واحدهای اقامتی استان البرز با هدف رشد گردشگری در دستور کار قرار گرفت

نیک رو با اشاره به اهمیت جایگاه گردشگری در رشد و رونق استان البرز گفت: ساماندهی واحدهای اقامتی استان البرز با هدف رشد گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مرتضی نیک رو» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تشکیل نشست کمیته هماهنگی خانه مسافرها در استان البرز گفت: نشست کمیته هماهنگی خانه مسافرها در البرز با توجه به ضرورت ساماندهی تأسیسات گردشگری بدون مجوز با حضور کمیته هماهنگی خانه مسافر برگزار شد. 

 

معاون گردشگری اداه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز افزود: بنابر بررسی های صورت گرفته به منظور رفع مشکلات ، شناسایی و معرفی خانه های مسافر ویژه گردشگران و مسافران در دستور کار قرار گرفت. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی واحدهای اقامتی در البرز بیان کرد: استان البرز از ظرفیت قابل توجهی در عرصه گردشگری برخوردار است که این مهم می تواند زمینه رشد اقتصادی استان را فراهم کند. 

 

معاون گردشگری اداه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر مصوبات این نشست برخورد قانونی با واحدهای متخلف است که این مهم با همکاری و نظارت اماکن نیروی انتظامی اجرا می شود. 

 

کد خبر 1117340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha