رتبه ۵ گلستان در جشنواره کتابخوانی رضوی/ معلومات مان را از طریق مطالعه افزایش دهیم

آخوند میرزاعلی با اشاره به کسب رتبه هفتم گلستان در جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته، گفت: در حال حاضر گلستان رتبه ۵ کشوری را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آخوند«عبدالحی میرزاعلی» صبح امروز (چهارشنبه 26 آبان) در آیین تجلیل از خادمان حوزه نشر و کتاب استان گفت: همه کسانی که در نشر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی زحمت می کشند قابل تقدیر هستند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان افزود: امروز روز جشن کتاب و کتابخوانی و روز خوشحالی ماست و آیات و روایات زیادی در حوزه کتاب و کتابخوانی آمده است.

 

وی ادامه داد: اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان مثل سایر ادارات در جهت خدمت به مردم و به خصوص در امر مطالعه و کتاب و کتابخوانی تلاش می کند.

 

آخوند میرزاعلی با اشاره به اینکه ویروس منحوس کرونا باعث تعطیلی خیلی از مراسمات شد، اظهارداشت: اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد و از طریق فضای مجازی با تولید محتوا اقدام کرد.

 

وی گفت: کتابداران نیز با برگزاری نشست هایی در کتابخانه از طریق فضای مجازی پیگیر کتاب و کتابخوانی و ترویج مطالعه بودند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان افزود: در این ایام با یک تماس، کتاب به درب منزل اعضا تحویل داده می شد و با استفاده نرم افزارهایی اطلاعات در اختیار مردم قرار می گرفت.

 

وی با اشاره به کسب رتبه هفتم گلستان در جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته، گفت: در حال حاضر گلستان رتبه 5 کشوری را دارد و تا پایان مهلت ارسال آثار یک ماه دیگر باقی است.

 

آخوند میرزاعلی افزود: ما چه بخواهیم و نخواهیم تکنیک دانش و فناوری برای ما دیکته خواهد شد، پس لازم است معلومات مان را از طریق مطالعه و خواندن کتاب افزایش دهیم.

 

وی تاکید کرد: با اهمیت به جملات کتاب می توان از خواندن لذت برد و بر معلومات افزود.

 

 

 

کد خبر 1117358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha