اجرای ۱۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

سردار اکبری از اجرای یک هزار و ۲۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در این استان خبر داد و گفت: با توجه به فروکش کردن همه‌گیری ویروس کرونا امسال برنامه‌های هفته بسیج به ۲ صورت مجازی و حضوری از ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار پاسدار «محمدعلی اکبری» امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج افزود: ویژه برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن مردم است» تا پنجم آذر ادامه می‌یابد.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رزمایش جهادگران بسیجی و کاروان‌ های جهادی، خدمت مومنانه، پویش نذر خون، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، اختتامیه جشنواره عکس بسیج، افتتاح طرح‌های درون سامانی بسیج، رونمایی از سایت و پوستر جشنواره علمی جهاد آموزشی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

سردار اکبری، آغاز پویش کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال برشمرد و گفت: آیین رونمایی از رهنامه محلات اسلامی، برگزاری همایش روحانیون بسیجی در حوزه علمیه، همایش طوایف و ایلات، غبارروبی گلزار شهدا، حضور خادمان راهیان نور در گلزارهای شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری نشست‌های تبیینی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر ویژه برنامه ‌های هفته بسیج به شمار می‌رود.

 

 فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ و کمک و همراهی مردم تاکید کرد و افزود: در راستای کمک به مناطق زلزله‌زده قرارگاه جهادی تشکیل شده و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این قرارگاه تحویل دهند.

 

سردار اکبری تصریح کرد: تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای کمک به مناطق زلزله‌زده کوهرنگ جمع آوری و توزیع شده است.

 

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف کشور به ویژه در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تا پیش از ورود بسیج دشمن پیشروی ‌هایی داشت اما نیروهای مردمی تحت عنوان بسیج تحت امر ولی‌فقیه نقشه‌های دشمن را خنثی و در پیروزی کشور نقش مهمی ایفا کردند.

 

کد خبر 1117394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha