رونمایی از نخستین مجموعه کتاب پارچه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در سی سخت

نخستین کتاب پارچه ای کودکان در سی سخت با حضور امام جمعه سی سخت، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کتابخانه های عمومی دنا و اصحاب رسانه و هنر رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و تکریم اهالی فرهنگ و هنر شهرستان دنا، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلام دنا، رئیس کتابخانه های عمومی دنا به همراه جمعی از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان دنا با امام جمعه سی سخت دیدار کردند.

 

«فرهاد ناصری» در این نشست گفت: برنامه ها و مسابقات متنوعی در حوزه فرهنگ و ارشاد در سطح شهرستان دنا برگزار شد که در این زور مصادف با وفات حضرت فاطمه معصومه(س) از برگزیدگان آن با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا تجلیل می کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا با بیان اینکه در حوزه دفاع مقدس، بزرگداشت نماز و مناسب های مختلفت برنامه ها و تولیدات خوبی داشته ایم، گفت: تنها اداره ای که پس از ۹ ماه از وقوع زلزله به مردم خدمات ارائه داده فرهنگ و ارشاد است، چرا که ساختمان خود را در اختیار ستاد بازسازی زلزله قرار داد .

 

وی افزود: سال گذشته در جشنواره فجر از سوی شهرستان دنا نماینده داشتیم ولی امسال به دلیل وقوع زلزله و قرار دادان ساختمان فرهنگ و ارشاد در اختیار ستاد بازسازی، نماینده ای در جشنواره فجر نداشتیم.

 

حیدری در این نشست ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: یکی از شاخصه های رشد و تعالی یک کشور، اهمیت به فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده که از دیرباز در تاریخ پر بار کشور ایران ملموس است.

 

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان دنا افزود: هفته کتاب و کتابخوانی 1400 را در حالی برگزار می کنیم که به دلیل محدودیت های ایجاد شده به دلیل بیماری کرونا بیشتر از بستر فضای مجازی بهره گرفته ایم و علاوه بر کارهای روتین و روزمره، فعالیت هایی چون برپایی نمایشگاه کتاب. نشست های کتاب خوان، جمع خوانی، شعر خوانی، قصه گویی، کاردستی از جمله فعالیت هایی هستند که در طی هفته کتاب به آنها بیشتر توجه خواهد شد.

 

حیدی گفت: با برنامه ریزی انجام شده با اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا، شورای شهر و شهرداری مسابقه کتاب خوانی از کتاب تنگسیر نوشته صادق چوبک در بستر فضای مجازی انجام و در پایان به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1117421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha