رشد و تعالی جامعه با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی محقق می شود

قاسم پور با اشاره به اهمیت ایجاد شرایط مطلوب برای گروه های خاص به منظور کتابخوانی گفت: هزینه کرد برای گروه های خاص در جریان ترویج فرهنگ کتابخوانی گامی در مسیر تحقق عدالت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» با حضور در آیین افتتاحیه بخش ناشنوایان کتابخانه های عمومی استان البرز که چهارشنبه ۲۶ آبان با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد گفت: رشد و تعالی جامعه با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی محقق می شود. 

 

فرماندار شهرستان کرج و معاون استاندار البرز افزود: رهبرمعظم انقلاب همواره نسبت به ترویج و تبیین اهمیت کتاب و مطالعه اشارت هایی را داشته اند و در جایی می فرمایند که کتابخوانی نه یک وظیفه ملی که واجب دینی است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: افتتاح مرکز ناشنوایان در کتابخانه های عمومی استان البرز گام موثری به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی است و پاسخگویی به مطالبات این قشر است.

 

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری کرج نسبت به حوزه کتابخانه های تلاش ها و هزینه های متعددی را در نظر دارد و در این امر از هیج تلاش مضایقه نمی کند. 

 

قاسم پور بیان کرد: هفته کتاب فرصتی برای بیان اهمیت جایگاه کتاب میان جامعه کتابخوانان و فعالان این عرصه است. 

 

فرماندار شهرستان کرج خاطرنشان کرد: راه اندازی فضاهای مناسب برای گروه های خاص در عرصه کتاب و کتابخوانی یک ضرورت به منظور تحقق عدالت اجتماعی است. 

 

 

 

کد خبر 1117456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha