نخستین بخش ناشنوایان در کتابخانه‌های عمومی استان البرز افتتاح شد

آشتیانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه گفت: کتابخانه های عمومی ارائه خدمات به گروه های ناشنوا و کم شنوا همچنین دیگر گروه های جامعه را راهبرد کلان خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « هادی آشتیانی» با حضور در آیین افتتاحیه مرکز کتابخوانی ناشنوایان که چهارشنبه ۲۶ آبان در کتابخانه عمومی علامه حلّی انجام شد گفت: یکی از اهداف اصلی کتابخانه های عمومی ارائه خدمات مطالعه و کتابخوانی به تمامی آحاد افراد جامعه فارغ از سن، نژاد، محدودیت و زبان است.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز افزود: کتابخانه های عمومی ارائه خدمات به گروه های ناشنوا و کم شنوا همچنین دیگر گروه های جامعه را راهبرد کلان خود قرار داده است. 

 

به گفته وی، ایجاد فضای مناسب برای کم شنوایان و ناشنوایان به منظور ارائه خدات مطلوب به این قشر از جامعه در جریان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز خاطرنشان کرد: بخش ناشنوایان نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز در فضایی بالغ بر ۴۰ متر مربع آماده سازی شده است و تجهیزات مورد نیاز نیز متناسب با نیاز این عزیزان به صورت رایگان طرح ریزی شده است. 

 

آشتیانی در ادامه با دعوت از عموم ناشنوایان و کم‌شنوایان استان برای استفاده از خدمات ویژه این بخش ابراز امیدواری کرد با حضور علاقه‌مندان در این فضا و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات این عزیزان تعداد فضاهای در اختیار برای این گروه از جامعه را با کیفیت بالاتری ارائه دهیم.

 

 

کد خبر 1117464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha