خدمت سربازی وحدت ملی را تقویت می کند/ توجه به دوران جوانی

امیر سرتیپ حدادی گفت: دوران خدمت سربازی وحدت ملی و انسجام و همبستگی را تقویت و توسعه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «علی حدادی سامانی« در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از کارکنان وظیفه نمونه و برتر منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهارداشت: دوران خدمت سربازی برکات زیادی را در زندگی افراد داشته و تغییر و تحول جدی ایجاد کرده است.

 

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: دوران خدمت سربازی در یک نوع پوشش و فعالیت ها رقم می خورد که این موضوع وحدت ملی و انسجام و همبستگی را تقویت و توسعه می دهد.

 

وی ادامه داد: سبک زندگی متفاوت این دوران با قبل آن قادر به تغییرات فردی و اجتماعی داشته که توانسته فرد را در سحرخیر، خوراک مناسب و رفتارهای نیکو اخلاقی نیرومند سازد.

امیر سرتیپ حدادی سامانی ادامه داد: فرد در دوران خدمت وابستگی به خانواده خود ندارد و استقلال بدست می آورد و همین موضوع زمینه تقویت اعتماد به نفس و آمادگی تشکیل خانواده را ایجاد می کند.

وی با اشاره به مشقت های این دوران یادآورشد: دستاوردهای آن نباید فراموش شود بلکه باید صبر و حوصله برای یافتن مسیر پیشرفت را مد نظر داشت.

 

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور به جایگاه و اهمیت سربازی در زندگی فردی اشاره کرد و اذعان داشت: در نیروهای مسلح سربازی جایگاه مهمی دارد و همه در رده های مختلف خود را سرباز ولایت می دانند.

 

*توجه به دوران جوانی

 

وی به نیرو و اهمیت جایگاه جوانی اشاره کرد و گفت: باید جایگاه این دوران را غنیمت شمرد و از آن برای  تعالی و رشد خود استفاده کرد و دوران خدمت سربازی قدرت شکل گیری ظرفیت بالای انسانی را ایجاد می کند.

این فرمانده نظامی بهره گیری از جنبه های مختلف این دوران و دوری از هدرفت عمر را مورد تاکید قرار داد و افزود: جوانی که در این دوران از فرصت ها برای رشد و پیشرفت خود استفاده می کنند مثل سرباز نمونه مورد تجلیل درگاه الهی قرار می گیرد.

کد خبر 1117475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha