بسیج ۴۲سال پرچمداری انقلاب در خود کارنامه دارد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ۴۲سال مجاهدت نیروهای انقلابی برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در لوای بسیج شایسته تحسین است، گفت: خداوند متعال در قرآن وعده داده که این مجاهدت ها تا زمانی که زمین از فتنه پاک شود ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امشب(۲۶آبان) در همایش طلایه داران بسیج طلاب مازندران که با حضور حجت الاسلام «جعفررعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا در بابلسر برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) به ۴۲سال مجاهدت نیروهای انقلابی برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: بسیاری این پرسش را در ذهن دارند که مجاهدت ها و منازعه ها با کشورهای استکباری دنیا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، که در پاسخ به این دسته افراد باید عرض کرد قرآن کریم برای پاسخ به این پرسش سه چشم انداز معرفی کرده است.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه خداوند در آیه ۳۹ سوره انفال فرمودند این منازعات و مجاهدت ها تا زمانی ادامه دارد که فتنه در زمین نماند، افزود: باید گفت نقطه پایانی و چشم انداز نهایی این نبرد  و انقلاب و خروش انقلابی تا جایی که زمین از فتنه پاک شود.

 

 

وی اضافه کرد: چشم انداز دوم این که خداوند در آیه ۹سوره صف فرمودند پایان منازعات آن جاست که اسلام دنیا را فرا بگیرد و همه یک ملت شوند و یک آئین و یک دین داشته باشند همه با ایمان باشند این مهم چون وعده خداست قطعا تحقق پیدا می کند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: چشم انداز سوم نیز در سوره انبیا آیه ۵ آمده که این مجاهدت ها تاکجایی ادامه باید پیدا کند که تمام زمین در اختیار وارثانش که صالحان باشند قرار بگیرد.

 

 

وی اضافه کرد: اگر انقلاب اسلامی ما پیروز شده، ایران که یک صدم کره زمین است، ما هنوز ۹۹ درصد زمین را به ارث نبرده‌ایم، آنقدر باید ادامه دهیم تا تمام ارث را از چنگال غاصبان بیرون بیاوریم، دور از واقعیت نیست، مگر فکرش را می کردیم در جنگ تحمیلی پیروز شویم، آری، امروز سوریه، عراق، یمن و کشورهای منطقه در حال مقاومت هستند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر اینکه چشم انداز انقلابی ما باید این باشد که  تا آخرین هکتار از زمین را در اختیار بگیریم، گفت: قرآن به ما می‌آموزد که مجاهدت‌ها متوقف‌شدنی نیست، این شعله روز به روز برافروخته‌تر شده و تمام دنیا را فرا می‌گیرد.

 

 

وی با بیان اینکه این چشم‌انداز به ما امید، انگیزه و باور می‌دهد، اذعان کرد: صالحان باید وارث تمام زمین شوند، مصداق همه این سه چشم‌انداز یکی است و آن هم ظهور حضرت مهدی (عج) است، پس بسیج طلاب باید این مسیر را ببیند و خودش را برای این راه طولانی که خدا بخواهد زود تحقق پیدا میکند آماده کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: چه کسی می‌توانست باور کند قایق سپاه ما در مقابل پنج ناو همچون کوه البته بی‌خاصیت توخالی در حین دزدیدن نفت  همچون شیر بایستد، میگفتند به آمریکا نمی شود چپ نگاه کرد، خداوند به غرب زدگان وجدان بدهد و بیدارشان کند و خائنان را رسوا کند، امیدواریم که هرچه زود به چشم‌انداز موردنظر برسیم.

کد خبر 1117482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha