رئیس جمهور وارد زنجان شد

آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، دقایقی پیش وارد زنجان شد و مورد استقبال امام جمعه ، استاندار و جمعی از مسئولان استان زنجان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، صبح امروز 27 آبان ماه آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، در قالب سفرهای استانی وارد زنجان شد.

 

آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، افشارچی، استاندار زنجان، فرماندهان انتظامی و نظامی و جمعی از مدیران استان زنجان از رئیس جمهوری استقبال کردند.

 

در این سفر یکروزه، بازدید و افتتاح پروژه‌های اقتصادی و عمرانی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نخبگان و اقشار مختلف در دستور کار رئیس جمهوری قرار دارد.

 

همچنین شرکت در شورای اداری استان و برگزاری نشست با اصحاب رسانه زنجان از برنامه‌های رئیس جمهور در زنجان محسوب می‌شود.

 

در این سفر یکروزه هفت وزیر و سه معاون، رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهادکشاورزی در شهرستان خدابنده حضور خواهد داشت، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده در شهرستان‌های ابهر و خرمدره خواهد بود؛  بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از هیئت دولت به شهرستان طارم سفر خواهد کرد.

 

مچنین عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زنجان و سلطانیه حضور خواهد داشت و امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور به شهرستان‌های ماه‌نشان و ایجرود سفر خواهد کرد.

 

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد وحیدی وزیر کشور، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نیز در این سفر دکتر رئیسی را همراهی خواهند کرد.

 

کد خبر 1117486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha